Abonnementet er for aktivering av ladepunkt eller ladebrikke som gir tilgang til lading av elbil i ditt boligselskap. (OBS: Kun felt med * er obligatoriske.)
Dette abonnementet innebærer løpende kostnader. Sjekk våre priser her: Priser på elbillading
Vi tar kontakt med deg så fort en salgsrepresentant har fått gått gjennom skjemaet.
Vi svarer på henvendelser fortløpende og i løpet av 48 timer.
Ved mottatt bestilling aktiverer vi normalt ladetilgangen din i løpet av én til to virkedager så fremt ladepunktet er ferdig montert og online i våre systemer
Dersom et nytt anlegg settes opp med aktivering av mange kunder på samme tid, må lenger behandlingstid beregnes.
Abonnementet begynner å løpe når du har mottatt e-post fra oss med bekreftelse på aktivert kundeforhold eller fra datoen som ble avtalt med styret ditt.
Nei, du kan ikke pause abonnementet ditt, men du kan si det opp når som helst og gjenopprette det mot et gebyr i henhold til gjeldende priser.
Send en e-post til post@movel.no med navnet ditt, borettslaget/sameiet du bor i og dato for når du ønsker å avslutte abonnementet ditt. Det er ingen bindingstid på kundeforholdet i Movel.
Ja, dersom lading skal dekkes av f.eks. arbeidsgiver, kan du oppgi dette på skjemaet for tegning av abonnement, under fakturainformasjon.
Har du allerede tegnet abonnement og ønsker å endre fakturamottaker? Kontakt oss på post@movel.no så ordner vi dette for deg.
På Min Side kan du blant annet følge med på forbruk per ladesesjon, måned og per år. I tillegg kan du se ladestatus og ringe supporttelefon.
På enkelte typer ladebokser er kabellåsfunksjonen tilgjengelig.
Movel fakturerer etterskuddsvis, og faktura for inneværende måned kan forventes medio etterfølgende måned. Vi har eFaktura og Avtalegiro til privatkunder og EHF til bedriftskunder.
Dersom forbruket er på mindre enn kr. 100,- vil utestående beløp bli overført til neste faktureringsperiode.